Rio u Beloj Crkvi (pored Crkve Crvene da ne buni Šapčane)

Belocrkvanski rio Lizanje soli, dovelo je do niskog pritiska, niko nije hteo da ode po kafu, a ni da mesi tortu. Mada možda budu palačinke, to me iskreno raduje. Toliko je sporo da će me i puž prestići. Život se odvija jedva, samo u poslepodnevnim časovima. Ker je promenio štek, sad bleji ispod smrdljive terase. I iz inata jede pesak i glođe stablo, i travu i povraća. Tatule su porasle unaokolo, moram da odem što pre. Bezoblična stanja su bolja, previše je oblika koji ometaju. Od konkretnih stvari ne možeš videti ništa. Jedino je izvesno glava mi nije u skladu sa telom iz nekog razloga. Počinje da raste. Htela sam da opišem Karneval cveća u Beloj crkvi i Decu sa Meseca, iz mog lepog ugla, ali, omelo me je još gomila stvari…treba mi diktafon… Kapiram da je zbog Sunca.

5 thoughts on “Rio u Beloj Crkvi (pored Crkve Crvene da ne buni Šapčane)

  1. Kasnim. Ali kapiram da je sada kasno. Kasno je, evo pola dva još malo…
    Tatule, oči mi se nadule
    Stomak mi je počeo da klepeće ko nanule… (ili tako nekako)
    Ne, ozbiljno jesi li probala gljive?

    • … I ne valjao ti je časovnik komentara, ono 23h i nešto je na Zelenortskim ostrvima ili negde dublje na Atlantiku, tipa na Atlantidi, or so ( inače so podiže pritisak, to je greška u tekstu )

      • nije greska, nemam pojma sta se desava, ja to po sopstvenom osecaju..koji evo sad kad razmisljam o soli, je upravo suprotan. 😄
        + sto se tice gljiva, divne su, tatula nije gljiva, ona je isto divna, kad je gledas.
        + nemam pojma sto se pokvario sat. meni je sat pokvaren i kompas i sat, i telefon ce uskoro..pa mozda ima veze. O_o

Leave a Reply

