Pala je magla u sred guste šume, nigde svetla a ni mjesečine žute

Mi smo različiti,
Mi smo isti,
Mi smo različiti isti.
Meni lupa srce,
Tebi lupa srce,
Meni krče creva,
Tebi krče creva.
Mene boli mozak,
Tebe boli mozak.
Mi smo različiti,
Svi smo Mi različiti,
Mi smo isti,
Mi smo jedni isti,
Mi smo različiti.
Mi smo Mi,
Vi ste Vi,
Mi ne znamo,
Isto kao i Vi.
Vi se bunite, Mi slušamo.

Muzika progušćuje vazduh, gde se stvara jako veliki pritisak. Talasi nastali iz zvučnika, pomeraju molekule vazduha koje udaraju u našu glavu i umesto da ih apsorbujemo i primimo na adekatan način, ona nas danas boli i ne može da diše jer je vazduh pregust, pun tonova koji nisu sinhronizovani.

Međutim, setim se ja..
Jednom u jednom gradu jedna devojka je ulicom jahala konja.
Jednom u drugom gradu, čovek je čamcem vozio sam svoje ostrvo, sa ljubičicama.
Jednom u trećem gradu, sve babe su bile prelepe.
Jednom u nekom gradu ni u jednom kafiću nisam platila kafu.
Jednom u nekom,nekom gradu, deci su morali da prave nizbrdice za sankanje, iako snega nikad nema tamo.
Jednom, nekad, negde, deca u lakovanim cipalama se slobodno valjaju u blatu.
Negde ima i kao prirodno jezero.

Možda sam trebala da nacrtam.
…itd…

7 thoughts on “Pala je magla u sred guste šume, nigde svetla a ni mjesečine žute

  1. Mi smo jedni isti a oni su drugi isti, ako se slozimo da postanemo svi isti mozda ona deca i dobiju brdo, mozd ati oproste dug(ove) za kafu… a def si trebala da nacrtas (to ostrvo sa ljubicicama)… i hej gde je moj swamp monster!?! 😀

    • ja nesto mislim da smo svi ipak isti…a kafu je castila kuca, nisam bezala..lep grad to bio, mogla bi da zivim tamo…
      a deca imaju brdo al nemaju sneg, i onako ne bleje napolju, cudna zemlja, cudna deca neka…

      a ostrvo…hm…da….ja bih isto da napravim jedno….stalno ga crtam…to je sve jedno te isto, ocu jedno pravo ostrvo…
      ovako npr:

Leave a Reply

