Ekološka disciplina je isto poželela srećnu novu godinu

cestitka

8 thoughts on “Ekološka disciplina je isto poželela srećnu novu godinu

    • jeste.
      Udruzenje gradjana, nvo, omladinsko udruzenje, kako oces…morali smo nekako da se kategorisemo….
      dodji da pravis magnete (one jestive 🙂 ) u Mirijevu od 15-18og januara…..
      trudimo se da promenimo svet O_o

      • Jesi li ti biolog/ekolog/nesto od toga, po struci, ili si entuzijast za prirodu i covekovu sredinu, jer malo malo pa se o tome radi ovde kod tebe i to me je prvo privuklo da te pratim, sad oprosti ako sam indiskretan i ako pitanje nije na mestu…?

      • ja sam arhitekta.
        i ja bih da pravim kuce od blata, i ostrvo od flasa.
        a entuzijasta sam za prirodu i covekovu okolinu, kao i ostali u organizaciji, sem par skolovanih ekologa,svi smo prijatelji…a i daju mi da crtam sta god hocu….:)
        druzimo se, zezamo, pokusavamo da pomcu manjih projekata skrenemo paznju na vece probleme, i nadamo se da cemo jednog dana njih da resavamo…
        obecavaju mi da cemo da pravimo kuce od blata, da niko ne mora da zivi na ulici… ali nista od toga…salim se ja, ne moze bas to tako…

  1. znam da ne moze… jbg… dobre su te kuce od blata, ja se do duse jos uvek navikavam na ideju, ali mi se svidja, inace ja sam skolovani biolog/ekolog, mozda i znam te “tvoje” 🙂 u Bg sam diplomirao… 🙂

    • 😀
      moji iz organizacije su sa geografkog, al znam i neke biologe ekologe….lepe zene 😉
      a na kuce od blata nema sta de se navikavas, to je svaciji deda sam znao da napravi, i oni pre njega, a sad zivimo u betonskim kockama i zahvaljujemo bogu ako ima prozor.

      • ej znam i ja neke lepe zene iz te struke, mozda su to te 😉 pa nije da se “navikavam”, lose sam se izrazio, nego sam nesto gledao na tube-u kako to prave, pa sam bio u fazonu da li ce ovo ikada zaziveti kod nas (u svesti ljudi), ako iskopam taj link bacim ti, mada sumnjam da ne znas, to su kao moderne kuce od blata pa pune one vrece sa zemljom pa slazu iprave zidove, a sve su prostorije kruznog oblika i sta znam… videla si sigurno…

      • ima toga koliko hoces….:)
        prave se i od guma, i od flasa, sve to u kombinaciji sa blatom…
        poenta kod tih modernih je u reciklazi i koriscenju zemlje sa lokacije na kojoj se pravi kuca…
        e sad, da li su i koliko gume zdrave za zivot to je diskutabilno, i te vrece, al sta znam, ni beton nije bas zdrav…
        ima raznih kombinacija, moze samo drvo+zemlja…
        ma priroda nam je sve dala, ne treba ti nista vise od onoga sto imas u prirodi i sto mozes sa dve ruke da napravis…

Leave a Reply

