Razdu(h)g

poza 2

Glava, pismo, glava, pismo, peta na slovu, Summertime u četiri i petnaest.
Baba i ja smo zajedno kuvale i samo mi nosimo kecelju.
Ja i dalje furam kecelju, što mi danas prirasla za srce. Danas svi poste, valjda prži grom ako pojedeš nešto od životinje…što se tiče psovki i seksa, to nema veze….
Meni sve jedno.
Hip hop ometa koncentraciju. Ili se baš koncentrišeš…U stvari zavisi šta ti treba. Zavisi od referentne tačke.
Očistiš čakre i pokušavaš da ih otvoriš ka univerzalnoj kosmičkoj energiji, ali paziš da ne zajebeš nešto ( tu te npr. ometa).
Time bi po mom iskustvu trebalo da dodješ do rupe u vremenu, ili nekakvog portala, nisam sigurna šta je. Al svakako ti daje drugačiji pogled na stvarnost.
I tako bi nekako trebalo da razdužiš svoj karmički dug. ❤
A možda i ne.
…..
…..

….

Ako bih postila stalno, i sve prateće stvari…možda bi mi se portal odma’ otvorio….naravno ako dovoljno postim…
Ili da se drogiram dovoljno…..i tu se pominju razna vrata.

…..

Sad su svakako novi počeci počeli….
…….Vraćanje karmičkog duga i putovanje kroz dimenzije..mislim da bi mi ulepšalo bar mesec dana.

9 thoughts on “Razdu(h)g

Leave a Reply

