Selište

5-Seliste

Na raskrsnici puteva, dve divlje trešnje, jedna je gorka, druga nije, i staze divlji svinja, nalazi se Selište. Sa vrha tog brda nad nama bdi baba-Cana, deda-Mile, baba-Kana (baba-Canina  keva) i baba-Duda, s kojom nismo u srodstvu, ali iz njene štale sam vadila crve za pecanje…I još neki ljudi kojima se ne vidi ime, al kapiram da znaju stariji ko je ko…Jednom je lovac tuda pucao bez veze iz zajebancije, moglo je i nas da ne bude, posebno Griše, jer je istripovao da je vuk. I od tad ga ne šaljemo samog u borovnice, a i da ne bi jeo Vranjance.

To je jedno mnogo dobro mesto, za svašta je dobro. Jednom sam nekog dečka odvela tamo, i niko nas nije video. Ali moraš da nosiš vunene čarape. I andžik ako imaš. i rakiju. Ostalo ima po put. Možeš tuda stići i do Zlatanci i do Todorovci.

Svakako ima vukova.

Sad je pala i štala…a ni crvi više nemaju šta da jedu.

16 thoughts on “Selište

      • nije…:)
        tj mučila sam se sa bojama, ja ih sve volim pa bih sve stavila (od jednom) al to ne ide, pa dok sam ubola kolor…imam jos 6 obojenih drugačije….sad znam šemu 😉
        digitalno bojenje je zajebanije od ručnog, jer ima beskonačno boja….

      • sad sam gledao tvoje radove mislim ovde sto si kacila, nisam ranije obracao previse paznje i tu sam pogresio, ideje su ti stvarno fan(at)tasticne 😉 Znam, sad bas videh ponovo, kad sam prvi put ugledao ilustraciju za “Otrvo dzampir”, bio sam u fazonu, sto je ovo dobro!!! Takav crtani bih voleo da pogledam (ali dogometrazni) 😉

      • 😀
        pa baš ti hvala..:)
        eh…da, bilo bi baš lepo raditi crtaće…i ja bih volela da vidim šta bi bilo dalje na tom ostrvu..:)

        nego aj realnije nešto… aj ti piši neku knjigu za decu, ja ću da crtam, pa da se obogatimo 😄 ?

Leave a Reply

