Ovo je ljudi rat

Udarilo more sinje
preko polja i prašine
u dubine, pored šume,
i gnezda što nas kume
da prestanemo radit svašta
da nam buja roze mašta
da nas krasi debela tašta
da kažemo svaki dan jašta.

Protegli smo noge i krenuli natrag
da nađemo jagode
pored kakve ograde
da nas boli kurac
što nam drugi ne gode,
da nađemo miris jasmina
za žute paprike punjene.
I zelenog vuka da to sve nosi.

Pokušasmo da podignemo drvenu gredu
ugradismo i mačke što predu,
poprskasmo vodom s tri različita izvora
sačekasmo dok ne dođe zora.

U najhladniji čas začu se kos,
poče da kulja suza i slini nam nos,
jer se nekakva magla povlači po podu,
siva i ružna kao golemi panj
što te plaši kad ljudi odu.
Kao kad te pojede mrak,
isto tako i sad.
Uspuzala se po nama
uspuzala po grani,
dotakla nam ruke, i glavu i dah,
uvukla se u nokte u oči i miris
nastanila u kosi,
dok smo mi izgovarali ah,
ti gorzna spodobo nestani
nije je brinulo mlataranje
ni dzangrizanje
ni jurcanje
ni pizdenje.

Od sline buke napravi se nevidjeno sranje,
Ja se rvem s zebnjom,
dok ona prolazi korz granje,
šutiram u glavu, grebem joj lice,
a ona ništa, jede parče pice….

S prvim zrakom sunca
otopilo se sve.
Bilo je toplo i ljubazno,
Ali i dalje se osećao uzburkan vazduh.
Mirisao je na povrće razno.

Zelenvuk je pojeo jagode, prosuo vodu, paprike odneo da posadi, mačke su se razbežale, i više ne predu.
ja baš tad pomislih na dedu, on bi sve to skupio i vratio mi.

Al jebi ga.

8 thoughts on “Ovo je ljudi rat

  1. Ršum je bio i ostao moj omiljeni dečji pesnik. I kad je bilo vreme da čitam dečju poeziju i sada kad nije. I kad bi Ršum pisao poeziju za odrasle, to bi izgledalo ovako. I zato mi se ova pesma mnogo sviđa.

    • XD e mene sad sramota….
      i ja sam obozavala Rsuma…i Poletarac casopise, u kojima je zapisana srz ljudskog postojanja XD
      i sad volim sve to….to su najjace stvari…

Leave a Reply

