Dobro jutro

Dobro jutro

Uprkos činjenici da nije baš jutro, a nije baš ni dobro, ja se osećam solidno.
Što znači sve umereno, što dalje znači da zaokružujem srednji odgovor da ne bih pogrešila. Što dalje znači da nemam pojma šta hoću, što onda dalje znači da je zlatna sredina sranje.

Kafe nema.
Suočavajući se sa tim problemom, crtala sam kafu, ne bi li uspela da utolim želju za njom…Mislila sam eh ako nacrtam mnogo kafa to će biti isto kao da sam i popila neku. Bio je to glup eksperiment…..Volela bih da imam kafu. Sad samo mislim na kafu. Crnu i mračnu i gorku, da me gleda iz šolje male, koju isto tako nemam. Male na plave cvetiće.

Brokat.

Gospodine hoćete li malo mleka_ Sveže sam ga pomuzla.

Ruske bube mi padaju na glavu dok gledam ima li ipek te kafe…..Pomešalo se sve, ne treba misliti.
Govori sebi: ja sam kanal, ja samo propuštam zrake kroz sebe. Oni, razume se dolaze iz svemira, jer su zraci tamo najbolji. Više sile tamo žive. Pa mu onda sa tim zracima kad se napunim ja dodjem ko neka viša sila, i onda budem srećna, debela, a srećna.

6 thoughts on “Dobro jutro

  1. Kaže Mark Knofler

    I wanna live on solid rock
    I’m gonna live on solid rock
    I wanna give I don’t wanna be blocked
    I’m gonna live on solid rock…

    Elem, Marče Knofleru, da si pio kafe ujutro ne bi bio blokiran ( i sve ostale insinuacije koje se mogu izvući iz refrena)

    • Mora, mora kafa, ona otvara nove vidike….posebno kad coveku uzlupa srce kad pretera…..i ako je noc, onda se prespoje neke zice u tebi i onda se ruse blokade…..
      hm….dobro nije bas tako jednostavno….al tesko je kad je nema.

  2. You post interesting posts here. Your page deserves much more
    traffic. It can go viral if you give it initial boost,
    i know useful tool that can help you, simply search
    in google: svetsern traffic tips

    • 🙂
      thank you so much.
      i appreciate you concern, and I will certainly try to find your tip 🙂
      there is closed group of people that follow my blog, and it initially was only for pushing me to finish my drawings.

Leave a Reply

